sobota, 7 sierpnia 2010

Skromna karteczka :)




6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bardzo skromniutka, ale za to właśnie taki jej urok :) Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się nie obrazisz. Chciałam wysłać na maila, ale nigdzie nie znalazłam :(
    Ach tam, nie powinnam, bo sama się na tym nie znam. Ale się jeszcze przyczepię. Następnym razem Rysiku dziurkuj symetrycznie.. Poza tym nie ma się do czego przyczepić :)
    Moja pierwsza krytyczna uwaga.
    Nawet nie wiem czy się tak robi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka bardzo ładna :)) Podoba mi się ! Moje karteczki wszystkie są skromne...Nie sztuką jest powielać coś, co ktoś już wcześniej stworzył, ale tworzyć z pasją coś swojego i przez to wyrażać siebie. Tobie się to udało :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie urzekło złożenie!
    Nie na pół-jak książka lecz inaczej (z zakładką)-super!
    No i masz prześliczne stempelki...
    Aż chciałabym podesłać Ci coś do podstęplowania.
    Nie będę zawracała głowy!
    Twórz dalej-bo świetnie Ci idzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w zabawie – candy :)

    OdpowiedzUsuń