poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Wyniki

Ani się obejrzałam, a już czas na rozstrzygnięcie mojego candy. Losowanie odbyło się za pomocą random.org . W candy brało udział 33 osoby. Szczęśliwą osobą, która otrzyma książkę jest osoba, która wystawiła komentarz jako...
29 :)
A pod tym numerkiem kryję się oto taki komentarz:



Po przejrzeniu wszystkich blogów, mogę śmiało stwierdzić, że jest to najmłodszy uczestnik, tym bardziej gratuluję wygranej :)
A mamusię Dziurka proszę o kontakt mailowy ola @ arrakis.nazwa.pl

7 komentarzy:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  2. gartuluje zwyciężczyni!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. i znowu pudło.Gratuluję zwycięzcy :)
    ależ ta książeczka by mi się przydała...........;)
    może następnym razem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. synek od wczoraj na wakacjach u babci, zaraz do niego zadzwonię, będzie przeszczęśliwy!!!
    dziękuję w jego imieniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcy!
    Niech się uczy młode pokolenie!
    A Tobie Rysiku dziękuję za wspaniałe candy, wspólną zabawę i wizytę u mnie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    -M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) I pozdrowienia dla właścicielki bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to ja mam dla Ciebie dobra wiadomosc, wygralas comiesiczne candy u mnie. Poprosze o adresik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń