środa, 21 lipca 2010

Karteczka misiowa

Specjalnie dla Kasi (Zainspirowanej) pokaże co mniej więcej jest potrzebne do wykonania takiej kartki, jak ta poniżej i opiszę jak powstawała :)

Surfując po internecie w poszukiwaniu 'niczego konkretnego' znalazłam na chomikuj.pl taki sympatyczny obrazek:
Był on za mały, żeby wydrukować go w formacie A4 i do tego by był wyraźny, więc wydrukowałam takich 4 na jednej kartce z blogu technicznego małego. Wycięłam jeden prostokątny obrazek i przecięłam go po przekątnej. Następnie potrzebowałam misie:
Do których wybrałam taką kartkę:
Wycięłam misie (ok. 1,5 cm wysokości) takim dziurkaczem:
I wykorzystałam jeszcze jedną z tych kartek:
które kiedyś zakupił mi mój Dawid wraz z zestawem do scrapków.

Jeśli chcesz to mogę Ci, Kasiu, trochę misiów podziurkować i wysłać w różnych kolorach i o różnych grubościach. Daj tylko znać ;)

5 komentarzy:

  1. no pewnie, że chcę :) jesli masz ochotę to ja mogę ci porobić troszkę innych wzorków :)
    pokażę ci co mam :)

    a kiedy pytałam o misiową kartkę miałam na myśli te niżej... z balonikiem itd :)

    moje gg: 5392811 - napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta misiowa kartka-genialnie zastosowałaś obrazek:)
    I postawa Faceta kupującego przydasie godna pochwały:) Mojego też tym zaraziłam, hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka!
    Taka ciepła, serdeczna i dziecięca.
    Podałaś dokładny przepis na nią-może zrobię wkrótce coś podobnego? -Pozwolisz?.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że pozwolę ;)
    Ta kompozycja kryła się w mojej wyobraźni od dawna. Sama nie jestem pewna, czy nie podejrzałam jej gdzieś jako dziecko :)

    OdpowiedzUsuń